Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Článok I. – Základné ustanovenia

Prvá časť obchodných podmienok upravuje práva a povinnosti strán kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim:

  • Matej Durčák
  • IČO: 52 525 155
  • DIČ: 1125968591
  • Sídlo: Podzávoz 1010, 022 01 Čadca, Slovenská republika
  • Číslo živnostenského registra: 520-30192, okresný úrad Čadca
  • Predávajúci nie je platcom DPH.

Kontakt na predávajúceho:

  • Email: stormi.striebro@gmail.com
  • Telefón: +421 948 630 150
  • Korešpondenčná adresa: Podzávoz 1010, 022 01 Čadca, Slovenská republika
  • Banka: Slovenská sporiteľňa
  • IBAN: SK98 0900 0000 0052 3001 7855
  • BIC (SWIFT): GIBASKBX

Kupujúcim sa rozumie spotrebiteľ, ktorý je fyzickou osobou a pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.


Článok II. – Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho

Predávajúci je povinný:

  • dodať objednaný tovar kupujúcemu v dohodnutom množstve, kvalite a vhodne ho zabaliť,
  • odovzdať kupujúcemu spolu s tovarom všetky zákonom predpísané doklady (daňový doklad a pod.).

Predávajúci má právo na úplné zaplatenie kúpnej ceny a právo zrušiť objednávku pri vypredaní zásob alebo nedostupnosti tovaru.

Kupujúci je povinný:

  • prevziať objednaný tovar,
  • zaplatiť kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie,
  • skontrolovať zásielku pri prevzatí,
  • v prípade neprevzatia zásielky v lehote dochádza k porušeniu zmluvy. Predávajúci je v takom prípade oprávnený požadovať náhradu skutočne vzniknutých nákladov (najmä poštovné tam a späť).

Kupujúci má právo na dodanie tovaru v dohodnutej kvalite, množstve, termíne a na dohodnutom mieste.


Článok III. – Uzatvorenie kúpnej zmluvy

Kúpna zmluva vzniká záväzným potvrdením objednávky predávajúcim. Automatické potvrdenie o prijatí objednávky zaslané e-mailom má len informatívny charakter.


Článok IV. – Kúpna cena

Kúpna cena je uvedená pri každom tovare na stránke stormi.sk a je konečná (vrátane všetkých daní a poplatkov). Prípadné náklady na dopravu a balenie sú zobrazené na konci objednávky.


Článok V. – Dodanie tovaru a platobné podmienky

Objednávky vybavujeme od 24 hodín do 5 pracovných dní, najneskôr do 30 dní od potvrdenia objednávky. Ak predávajúci v lehote nedodá tovar, kupujúci ho môže vyzvať na dodanie v dodatočnej primeranej lehote, po jej uplynutí má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy.

Možnosti platby:

  • Dobierka – v hotovosti alebo kartou pri prevzatí zásielky,
  • Online platba kartou – prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány.

Platba prevodom na účet nie je dostupná.


Článok VI. – Nadobudnutie vlastníctva

Tovar zostáva majetkom predávajúceho až do úplného zaplatenia. Nebezpečenstvo škody prechádza na kupujúceho momentom prevzatia tovaru.


Článok VII. – Reklamačný poriadok

Predávajúci zodpovedá za vady tovaru a kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu podľa zákona č. 250/2007 Z.z. a Občianskeho zákonníka.

Reklamáciu je možné uplatniť:

  • vyplnením a zaslaním reklamačného formulára,
  • doručením reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva,
  • priložením dokladu o kúpe.

Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Podrobné podmienky vybavenia sú uvedené v úplnom reklamačnom poriadku.


Článok VIII. – Ochrana osobných údajov

Predávajúci spracúva osobné údaje v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. a GDPR. Podrobné informácie o spracúvaní údajov a právach spotrebiteľa nájdete na stránke Ochrana osobných údajov.


Článok IX. – Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru. Kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru (predpoklad 5 – 10 EUR podľa cenníka dopravcu).

Odstúpenie je možné uplatniť prostredníctvom formulára zaslaného spolu s tovarom na adresu predávajúceho.

Odstúpiť nemožno od zmluvy, ktorej predmetom je tovar vyrobený na mieru alebo tovar podliehajúci rýchlej skaze.


Článok X. – Alternatívne riešenie sporov

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný s vybavením reklamácie. Ak predávajúci žiadosť zamietne alebo neodpovie do 30 dní, spotrebiteľ môže podať návrh na alternatívne riešenie sporu (ARS) podľa zákona č. 391/2015 Z.z.

Zoznam subjektov ARS: Ministerstvo hospodárstva SR

Európska platforma RSO: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm


Článok XI. – Záverečné ustanovenia

Vzťahy neupravené týmito podmienkami sa riadia Občianskym zákonníkom a príslušnými zákonmi SR.

Dozor vykonáva:

Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj
Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1
Email: za@soi.sk
Tel: 041/763 21 30, 041/724 58 68